Offerum necessitava un sistema de gestió dotat d’una completa gestió financera que agrupés les vendes, la informació per campanyes, la gestió de cobros i pagos per part de proveïdors i de bancs, que es sincronitzarà amb la seva plataforma de vendes on-line i que pogués ser personalitzat de forma senzilla a les particularitats del seu negoci. Amb Openbravo van aconseguir gestionar de forma eficient els milers de transaccions que realitzen, tenint un major control sobre les mateixes i aportar el seu creixement.

Es van utilitzar els mòduls de finances i comptabilitat, així com de gestió de compres i vendes. Tota la integració entre el seu canal principal de vendes, el seu ecommerce, i Openbravo ERP es va realitzar mitjançant Web Services. D’aquesta forma es permet la integració de campanyes, proveïdors, venda de cupons, devolucions, pagaments a proveïdors, bancs i provisions de despeses amb una major agilitat i sense dedicar recursos financers físics.

La solució ha permès a Offerum el poder multiplicar el volum de transaccions que es gestionen sense haver d’ampliar la seva estructura, optimitzar els processos financers, de comptabilitat i fiscalitat amb un major control sobre els mateixos i augmentar la productivitat a la vegada que s’ha aconseguit reduir el número d’erros portant paral•lelament un increment en la satisfacció del client.

FacebookTwitterMore...